martes, 21 de abril de 2009

Història de Vida



Vaig néixer el dia 5 de Febrer de 1986.

Als 4 anys vaig iniciar la meva escolarització, al CEIP Dr. Ferran de Corbera d’Ebre. En aquest centre hi vaig romandre fins a finalitzar l’Educació Primària.













Recordo amb molt entusiasme al tutor que vaig tenir els últims dos cursos ja que es desvetllava per nosaltres. S’empescava les mil i una històries pera aconseguir que aprenguéssim i sobretot per motivar-nos a estudiar i “arribar a ser algú en aquesta vida”. L’últim dia de curs, ens va regalar a tots els seus alumnes de 6è de Primària el llibre “El Petit Príncep”. Sempre el recordaré ja que a les seves classes vaig aprendre moltes coses. Ens potenciava la reflexió i l’opinió crítica mitjançant debats i xerrades sobre temes d’actualitat en aquells moments.
En aquest centre educatiu és on vaig fer servir per primer cop un ordinador i recordo que hem preguntava si algun cop en tindria un a casa.

El record que tinc dels primers anys d’escolarització són molt bons. M’agradava anar a classe i participar en totes les activitats. Cada any preparàvem una obra de teatre, fèiem els decorats i assajàvem el paper per representar-ho posteriorment a les famílies, celebràvem la castanyada, ballàvem sardanes, fèiem panellets per Tots Sants...




















L’any 1998 vaig iniciar els estudis secundaris a l’Institut IES Terra Alta (1998-2002).
Aquesta època ha estat la que potser menys m’ha agradat en quant a estudis ja que estava en l’inici de l’adolescència i pensava més en la sortida de classe que en les assignatures.
Vaig aprovar-ho sempre tot però amb pressió de la família. En aquest temps potser el que més hem va marcar van ser les relacions afectives amb les companyes de l’aula i la presencia dels meus pares, en aquells moments amenaçadora però ara tant agraïda.




2002-2004 vaig cursar el Batxillerat Humanístic Social a l’IES Terra Alta. Aquests dos anys hem porten molt bons records perquè vaig poder començar a escollir una mica el que m’interessava aprendre. El grup-classe vam estar molt units i fèiem moltes altres activitats junts a banda d’assistir a classe (sopars, trobades després de classe i com no, alguna que altra campana).
El professor de llatí va ser el que més hem va marcar. M’agradava la seva metodologia i la confiança que dipositava en tots nosaltres.

2004 Vaig començar la universitat a la FCEP en l’ensenyament de Pedagogia fins a l’actualitat. Ara estic cursant l’últim any i estic amb molta il·lusió per aprovar-ho tot a juny i poder començar la meva carrera professional. Aquests anys m’han permès conèixer gent nova, obrir perspectives i aspiracions i sobretot aprendre diferents coneixements teòrics i pràctics per desenvolupar la meva tasca com a pedagoga. M’han faltat poder realitzar pràctiques a diferents llocs on intervé la figura del pedagog i per tant, adquirir uns coneixements de caire més pràctic i realista.
En quant a la part més lúdica, he descobert que són els dijous universitaris i que a la universitat es poden fer molt bons amics ja que he coincidit amb un grup que compartim interessos i ens entenem molt bé junts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario