domingo, 17 de mayo de 2009

Reflexió de l'assignatura

En general l'assignatura ha estat prou bé. El que més m'ha agradat ha estat el carire pràctic que ha tingut.

He aprés a utilitzar el progrma per fer mapes conceptuals, a pujar videos al blog i a recordar com s'utilitzava el programa SPSS que ja tenia oblidat.

El que més m'ha motivat ha estat la realització de la investigació. Amb la companya de grup m'hi he entes molt bé i hem fet la feina de recerca i d'anàlisi molt a gust.

Considero que s'han complert les aspectatives que tenia quan m'hi vaig matricualar.

Si és puguessin canviar algunes coses, les meves propostes serien les següents:

- Vaig tenir problemes per descarregar-me el programa SPSS, i al final vaig utilitzar-ne un altre. Aquestes pràctiques s'haguessin pogut fer o bé a la universitat ja que els ordinadorts ja compten amb aquest programa o bé possar al moodle un link per poder accedir a la pàgina per descarregar el programa.

- Respecte a la història de vida, hagués estat bé fer-la més als inicis i que la profe també hagués explicat una mica el seu itinerari académico-professional.

Concloent, el quadrimestre m'ha passat volant i em quedo amb una bona experiència de l'assignatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario